Bra billigt centralt boende i Amsterdam?

Sist bodde vi nära Leidse plein. Hade lite frinätter på Best Western. Ok standard för att vara medelklass. 3 minuters promenad till Leidse Plein med spårvagnsknut, restaurangtorg och shopping. Nära till allt tycker jag att det är.
Tycker dock att hotellrum är små över lag i Amsterdam... Standarden är inte densamma som vi är vana vid här hemma. Frukost ingår dessutom sällan. Så invänta även Malin_L:s tips.
Trevlig resa!

När vi var i Adam förra året så bodde vi på Hotel Museumzicht, trivdes mycket bra och det var ett bra pris! Dock vääääldigt trång toalett på vårt våningsplan, jag är inte lång men sat nästan med knäna mot dörren ändå, haha. Frukost ingick, branta trappor precis som "sig bör" i den stan.

Nära till spårvagn, direktbuss från flygplatsen direkt utanför.. Kalas helt enkelt, bor definitivt där igen om jag åker dit och det finns plats!

Tror dock inte dom hade några rum med eget badrum, men alla hade handfat och så på rummet men det beror ju lite på om amn tycker det är okej eller inte. Fritt Wifi hade dom iaf :)

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
547
Senast: Exile
·
Fritid Tips om boende runt High Chaparral. Gärna relativt billigt..
Svar
8
· Visningar
418
Senast: Tulip
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
834
Senast: Mia_R
·
Hemmet Nja, äga bil äter snabbt upp besparingen. Jag drömmer om ett boende som inte kräver bil. Men det är inte något alternativ för mig om jag...
Svar
18
· Visningar
388
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama