Bra balsam på tex Ica, Konsum etc

Centaur

Trådstartare
Mitt balsam är slut och tullen har tagit mitt paket med ny försyning. :down: Jag behöver nytt balsam nu! Finns det något bra balsam att köpa på Ica? Med bra menar jag att det ska vara lämpligt för torrt och skört hår, inte ha massa silikon och allra helst ska det vara parabenfritt.

Mitt balsam är slut och tullen har tagit mitt paket med ny försyning. :down: Jag behöver nytt balsam nu! Finns det något bra balsam att köpa på Ica? Med bra menar jag att det ska vara lämpligt för torrt och skört hår, inte ha massa silikon och allra helst ska det vara parabenfritt.
Jag har tjockt och blankt hår som typ håller sig fint när man tvättar med yes, så kan inte svara på om en viss produkt är bra eller dålig för håret. Men hade fructis strenght&shine hemma så kollade upp det, och det tycks vara paraben- och silikonfritt iaf! Kommer bild straxt med ingridienslista. Luktar som att känna sig snygg på högstadiet :)!!

Edit bild
image_zpsrxcd8b2n.jpeg

Garnier fruktis strenght & shine eller Garnier Respons avokado oil & shea butter.

Jag kör på Urtekram Nordic Birch balsam just nu. Finns åtminstone på coop, ica och citygross här omkring, utbudet brukar dock variera lite. Mitt hår blir lätt torrt och hårbotten får eksem av det mesta men större delen av Urtekrams produkter fungerar ok.

Liknande trådar

S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 994
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama