Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tjockt och blankt hår som typ håller sig fint när man tvättar med yes, så kan inte svara på om en viss produkt är bra eller dålig för håret. Men hade fructis strenght&shine hemma så kollade upp det, och det tycks vara paraben- och silikonfritt iaf! Kommer bild straxt med ingridienslista. Luktar som att känna sig snygg på högstadiet !!Mitt balsam är slut och tullen har tagit mitt paket med ny försyning. Jag behöver nytt balsam nu! Finns det något bra balsam att köpa på Ica? Med bra menar jag att det ska vara lämpligt för torrt och skört hår, inte ha massa silikon och allra helst ska det vara parabenfritt.
Garnier fruktis strenght & shine eller Garnier Respons avokado oil & shea butter.Mitt balsam är slut och tullen har tagit mitt paket med ny försyning. Jag behöver nytt balsam nu! Finns det något bra balsam att köpa på Ica? Med bra menar jag att det ska vara lämpligt för torrt och skört hår, inte ha massa silikon och allra helst ska det vara parabenfritt.
OT men varför klorhexidin (sårrengöringsmedel) i balsamEdit bild
OT men varför klorhexidin (sårrengöringsmedel) i balsam
Mitt balsam är slut och tullen har tagit mitt paket med ny försyning. Jag behöver nytt balsam nu! Finns det något bra balsam att köpa på Ica? Med bra menar jag att det ska vara lämpligt för torrt och skört hår, inte ha massa silikon och allra helst ska det vara parabenfritt.