Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aloe Vera!Jag har bränt mina axlar och nacke! Det gör fruktansvärt ont, svider och jäklas.
Så nu behöver jag tips på bra after sun som svalkar och lindrar. Parfymfri och helst parabenfri.
Har smort med aloe vera men tycker det svider precis lika mycket..
Har du bränt dig riktigt illa så får du smörja flera gånger. Är det gelen du använt? Den är mest effektiv.
Ja, jag hade en liten provpåse gel hemma. Den brukar vara bra men den här gången gav den ingen lindring alls.
kollat på apotekets hemsida men allt de har är parfymerat eller med en massa silikoner och/eller parabener.
Känner inte att aloe vera gör jobbet den här gången, det behövs något mer.
Den jag hade (förutom själva växten, då) var från Forever Living, eftersom min svärmor sålde deras produkter...... Den ska innehålla maximalt med Aloe Vera och inte en massa annat.Alla talar gott om aloe vera. Ge tips på en bra gel!
Den jag hade, Dr Melumad, gjorde som sagt ingen skillnad alls.
Den jag hade (förutom själva växten, då) var från Forever Living, eftersom min svärmor sålde deras produkter...... Den ska innehålla maximalt med Aloe Vera och inte en massa annat.
Gör de??? Det kände jag inte till. Även Aloe Vera-gel:en? Men Apotekets är säkerligen minst lika bra.Deras produkter innehåller paraben, så inget jag har lust att använda..
Köpte på apoteket nu, får väl se om det hjälper.
Gör de??? Det kände jag inte till. Även Aloe Vera-gel:en? Men Apotekets är säkerligen minst lika bra.
Ja, jag hade en liten provpåse gel hemma. Den brukar vara bra men den här gången gav den ingen lindring alls.
kollat på apotekets hemsida men allt de har är parfymerat eller med en massa silikoner och/eller parabener.
Känner inte att aloe vera gör jobbet den här gången, det behövs något mer.
Jag har bränt mina axlar och nacke! Det gör fruktansvärt ont, svider och jäklas.
Så nu behöver jag tips på bra after sun som svalkar och lindrar. Parfymfri och helst parabenfri.