Malin_89

Trådstartare
Är det nån som har provat de?
Är de sköna att rida i?

Funderar på att skaffa en :idea: så då tänkte jag höra efter lite om vad ni tycker om dem.

Tacksam för svar :D

Sv: BR sadlar

alice här på buke har en, hon är själaglad över sin!! Får se om hon hittar hit och kan upplysa dig lite mer om den!

Sv: BR sadlar

alice här på buke har en, hon är själaglad över sin!! Får se om hon hittar hit och kan upplysa dig lite mer om den!

Japp! ;)

Har en och den släpper jag inte ifrån mig i första taget! Den är helt underbar att rida i; Lagom flat, mjuk, lagom stora stöd, breda bossor med bred kanal och ett bra läder! :love: Jag är mycket nöjd med kvalitéten på lädret och sadeln överlag! Har haft den i 1,5 år och den blir bara bättre och bättre. Rekommenderas varmt!!!

Har även köpt en hoppgjord i samma märke och den har samma underbara kvalitét på läder och hantverk. Kommer att köpa även träns och förbygel i samma märke. Man får mycket för pengarna!!!

//Alice

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 624
Senast: villhöver
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 717
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
726
Senast: Miingla
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
466
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka