Boxer 8? Eller 16?

nyttnick

Trådstartare
Har inte haft tv på x antal år, men har det nu efter flytten. Tv:n är boxer förberedd och jag har deras grundutbud. Jag är lite sugen på typ Discovery, animal planet, kanske national geographic. Hur många kanaler behöver man? Prisskillnaden mellan 8 och 16 är ynka 30kr, men jag vet inte ens om jag kan få ihop 8 jag vill ha. Någon som har boxer som kan tipsa?

Funderar även på nyheter - BBC eller CNN?

Sv: Boxer 8? Eller 16?

Jag har boxer 8. Har kanaler så jag klarar mig och discovery är en av dem. Annars har jag de vanliga. Animal planet har jag också och nickelodeon och tv4 fakta.

Jag har flex 8. Super att man kan byta varje månad med om man inte är nöjd med någon kanal. Det räcker bra för mig.

Själv har jag:
Discovery
TLC
kanal 11
tv3
kanal5
nian
åttan
sjuan

Det som mest går är helt klart TLC och discovery.

Jag satt o kollade det häromkvällen och kom fram till att jag vill ha boxer 13 :D så jag funderar på 16,ska ringa dom i morgon o se om jag får någon bra deal annars byter jag till kanal digital o parabol.

Jag har boxer 8. Har kanaler så jag klarar mig och discovery är en av dem. Annars har jag de vanliga. Animal planet har jag också och nickelodeon och tv4 fakta.

Är Tv4 fakta bra? Det verkade inte vara så mycket fakta som jag hade hoppats på, eller det kanske bara var utbudet under julen som var tjatigt?

Kan man deala? :o Jag klarar ju inte ens av att pruta i de länder där det förväntas av mig :)

Prisskillnaden är ju inget att hänga upp sig på, men frågan är om 16 kanaler kommer att utnyttjas?

Känner mig som jordens veligaste. Det är ju inte precis ett livsavgörande beslut.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad läser du just nu?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka