Bourbon 947

Sv: Bourbon 947

Betäckte med honom i år men mitt sto resorberade. Blir det betäckning nästa år så går hon tillbaka till honom. Finns någon här på Buke (kommer ej ihåg vad hon hette) som har en jätte fin Bourbon avkomma. Sök på gnägg så tror jag du hittar.

shady skrev:
Betäckte med honom i år men mitt sto resorberade. Blir det betäckning nästa år så går hon tillbaka till honom. Finns någon här på Buke (kommer ej ihåg vad hon hette) som har en jätte fin Bourbon avkomma. Sök på gnägg så tror jag du hittar.

Var det min du menade?
Iså fall :bow: :bow: :bow:

Kan det ha varit. Har du haft bild på henne på Gnägg i en tråd? Misstar jag mig inte helt var det Bernstein på mödernet eller?

Intressant stam, sedan nedärver han sin fina typ. Mitt sto har en jätte bra typ, men tyvärr nedärver hon det inte, sedan är det en ollraund hingst, vilket kan passa bra, med min inriktning åt fälttävlan.

Fast bilderna ligger inte kvar på hemsidan... Kan maila om nån vill? Jag tror att jag skulle maila till nån men har glömt :o - måste kolla mailboxen!

Jag gillar Bourbon skarpt. Har bra egna meriter, bra hoppresultat som unghäst och nu plac GP dressyr. Verkar ha väldigt bra temperament och ridbarhet. De avkommor jag sett verkar väldigt bra!

Mvh Cissi (som också vill nämna Nobel bland Gränsbos hingstar, en riktig allroundtalang med bra gång och väldigt bra hoppresultat)

cissiny skrev:
Fast bilderna ligger inte kvar på hemsidan... Kan maila om nån vill? Jag tror att jag skulle maila till nån men har glömt :o - måste kolla mailboxen!)

:angel: är nog nån, finns nog i din mailbox :angel:

Desiree och crazy - ska skicka till er! Bilderna ligger inte på datorn längre (har tagit ca 25 000 bilder i år, får ju inte plats riktigt... ;)) men jag ska plocka fram cd:n! :)

Desiree - ska det inte vara bostreammail?

Mvh Cissi

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 421
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·
Avel Någon som har avkommor till denna hingst? Vad har ni att säga om dem?
Svar
6
· Visningar
577
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII