Bosatt i Norge men vill tävla i sverige

dragonjannike

Trådstartare
Jag har en liten fråga om någon kan svara på den?

Jag är bosatt i Norge sedan en tid tillbaka och kan inte reglerna om hur det är om att tävla utomlands.

Jag är medlem i Norsk förening och hästen är skriven här i Norge och har startat en del. Men nu vill min tränare att jag ska starta i sverige med. Vad är reglerna för det? Har letat lite i FIPO men det är ju så mkt att läsa så jag hittar inget.. Hoppas istället på att någon kan något om det?

Sv: Bosatt i Norge men vill tävla i sverige

Gneisti har ofta norska ekipage på sina tävlingar, nån jämtlänning här som har koll?

Sv: Bosatt i Norge men vill tävla i sverige

Vi i västra Värmland hade ett norskt ekipage anmält till vår senaste tävling, vet dock inte om hon va tvungen att ha nåt speciellt för att få tävla här.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 393
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 987
Senast: zarmino
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka