Borttappad teaterbiljett??

L

Lithonit

I September köpte jag en teaterbiljett, den var numrerad och min kompis har platsen bredvid. nu är det snart dags, men den är försvunnen!! :(
Jag har letat som en idiot och den är helt enkelt borta.
Föreställningen är utsåld, kan man göra något? Biljetten är ju inte såld till mitt namn.... :( Känns jättetråkigt.

Sv: Borttappad teaterbiljett??

Hur är den köpt? I kassa? Med kreditkort? Ticnet? Isåfall kanske det går att prata med teatern om att skriva ut en ny? Om du har något bevis för att ha köpt biljett till platsen A eller C i höstas för X kr. Kräver ju dock att du berättar för kompisen att du tappat bort biljetten.

Sv: Borttappad teaterbiljett??

Den är köpt via ett erbjudande i vår lokaltidning. Och med kort.
Tack för svaret. :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 243
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat