Borttagna trådar

Terja

Trådstartare
Får man en förklaring varför vissa trådar försvinner? Jag har skrivit två trådar som jag VET har försvunnit och jag har inte fått någon förklaring till varför de försvann... :( den senaste postade jag för 30 min sen!

Varför får man inte en förklaring till att tråden är borta? Jag höll mig till alla regler.

Sv: Borttagna trådar

Om du läser denna tråd.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=476915
Så förstår du varför den ena tråden försvann, vad anbelangar den andra. En tråd skall utgöra ett underlag för diskussion, om du ber folk PM:a till dig så är det ingen diskussionstråd. Det är ej heller lämpligt att be om namngivna företag, avsett vilka. Då detta som oftast leder till pajkastning, det är ej heller tillåtet enligt bukefalos regler.

Ja men jag menar inte de trådar som är raderade utan de som helt enkelt är helt borta utan förklaring. De som blivit raderade har jag fått förklaring för.

Men så snabbt försvinner inte trådar, som på 30 minuter.:angel: Gunnar må vara som en kobra mellan varven, men här verkar det gå lite väl snabbt.:eek:

Nä den dök upp efter att jag skrev denna tråden. Kanske var för snabb att kolla om nån svarat. :)

Jag hittade bara de två trådar som jag skrev om tidigare, de är solklara borttagningar. Så det gäller att hålla reda på vad och var man skrivit.;)

Boj skrev:
Men så snabbt försvinner inte trådar, som på 30 minuter.:angel: Gunnar må vara som en kobra mellan varven, men här verkar det gå lite väl snabbt.:eek:

Men du gav ju en solklar anledning och den godtogs inte så jag antog att det var dom gamla :o
Ja om gunnar är som en kobra eller inte hmm, det har väl hänt underverk förr :devil:

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka