Borttagna inlägg

L

Linda Lundquist

Hejsan!

Jo jag har gjort två inlägg nu som har blivit borttagna på något vis. Kan inte se att det stått något olämligt i dom.

Den första kommer jag inte ihåg vad det var men den andra hette: Tipperary Säkerhetsväst

Kan någon förklara vad som hänt med denna tråd?

Mvh Linda

Sv: Borttagna inlägg

Pma moderatorn på forumet så får du veta.

Men med all säkerhet så har trådarna brutit mot reglerna och därmed blivit borttagna.

En säkerhetsväst. Jag frågade om någon hade en sådan där jag bor så jag kund prova den ( eller om det fanns någon affär som sålde den) Är det fel?

Är det formulerat "fel" kan det säkert klassas som efterlysning. Sen tror jag inte heller det är ok att skicka in en sådan tråd, då alla trådar skall elda till diskusion. Du ville bara ha länkar till var man kunde köpa den.

Aja kanske det, men jag har mailat och frågat dom nu, får se vad de tycker

Jag kan svara dig på den frågan, eftersom det var jag som tog bort bägge trådarna. Bägge klassas som efterlysning, och därför togs de bort enligt gällande regler.

Boj/moderator utrustning

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 754
Senast: linnsan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: Tuvstarr
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur