borttagen tråd..??

KisseNova

Trådstartare
jag skrev en tråd om House of Rottweiler, nu undrar jag om varför den är borttagen. Vad var det som var oacceptabelt i tråden??

Sv: borttagen tråd..??

Det var inte jag som tog bort den, så det måste ha varit Gunnar. Därför får du fråga honom.

Det finns dock en regel som säger att man inte ska diskutera kennlar eller liknande i negativa ordalag om det kan kopplas till en enskild person. Många kennelnamn är starkt förknippade med ägaren till kenneln.

Jag ser HR mer som ett företag med flera ägare, men Gunnar är kung och jag böjer mig för hans beslut.

Det verkar ha samma moderator som på vovve.net/rastplatsen, för på den sajten går det inte ens att skriva en enda bokstav förrän den är raderad helt utan anledning. :mad:
De kanske får provision per raderad tråd :) !

Smutskastning av namngivna företag och personer bryter väl mot forumets regler vad jag vet..:idea: Det är nog därför trådarna tas bort :cool:

Jag blev nyfiken,,,vad var det som var så speciellt med House of Rottweiler?:confused:

Den enda moderatorn på just detta forumet är jag och jag finns inte på vovve och får definitivt inte provision. :D

Admin Gunnar bedömde tråden som olämplig av någon anledning och det är bara att rätta sig efter hans beslut.

Mvh moderator Jadzia

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
985
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 499
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?