bortlottning

Seabaz

Trådstartare
Oj oj nu har jag anmält mig till min första lokala dressyr :rofl:

Men så kom jag på det här, om man blir bortlottad, hur får man reda på det då? Skickar dom ett mail? brev? ringer?

:confused::o

Sv: bortlottning

man är inte med i startlistorna och sen brukar det stå i ryttarmeddelandet om de har lottat bort eller inte och om de ev presenterar dessa/gör reservlistor.

man är inte med i startlistorna och sen brukar det stå i ryttarmeddelandet om de har lottat bort eller inte och om de ev presenterar dessa/gör reservlistor.

Precis, och eftersom både startlistor och ryttarmeddelanden har en tendens att komma enbart ett par dagar innan tävlingen börjar så kan man ju glömma att hinna anmäla till en annan tävling.

tack för svaren!

bortlottad kan man bli om fler än max-startantalet har anmält sig till samma tävling.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 025
Senast: corzette
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 508
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 393
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
2 074
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka