Börjes regntäcke, halvhals?

*star

Trådstartare
Ska köpa ett täcke men det måste vara halvhals på. Ngn som vet om börjes de luxe tyfon har det? Syns ju rätt dåligt på bilden..ser ut som om "regntäcke mönstrad" har halvhals men det står ju inte..
Nån som har ett tyfon de luxe oc´h vet?:bump:

Sv: Börjes regntäcke, halvhals?

Om Du vill ha halvhalsen för att komma framför manken med täcket för passformens skull kan jag rekommendera mac pro, men om Du vill ha halvhals för att täcka halsen är det lite för lite. Har haft Börjes Macpro i 4 år (nu börar det ge sig dock och blev nyss utbytt). Det är inte direkt halvhals men lite framskuret framför manken. Har varit nöjd med det (impregnerats vart/varannat år), och det har haft helt ok passform och inga skav.
Mac pro står som "Regntäcke mönstrat" i listan, men namnet syns när man tar upp bilden.

Sv: Börjes regntäcke, halvhals?

Jag vet inte vad Tyfon är för täcke, har ingen koll på det, men jag rekommenderar oxå Macpro!
Har haft ett par stycken till mina hästar o passformen har varit jättebra o de har varit absolut vattentäta. Så för det priset är det mycket bra täcken!

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
966
Senast: TantAgda
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 604
Senast: Stergo
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka