Börja rida western.

nyckelpiga

Trådstartare
Vet inte om tråden hamnat rätt men den har med westerridning att göra:)
Vi är 2 tjejr som skule vilja börja rida western,har inga egna hästar men undrar om nån vet nån "ridskola" el nåt liknande där man kan lära sej.Vet att jultorp finns men det är en bit bort,vi bor i alingsås området o undrar om nån har nån aning om det finns nån verksamhet i närheten där som man kan rida western nån gång i veckan o så??? Vi har funderat på att börja på vanlig ridskola ijen men d lockar inte lika mycket längre eftersom vi vart o ridit hos en som håller på med western o vi tycker detta verkar det bästa för hästen o ryttare.Nån som vet.?
Tacksam för alla svar:laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: Emro
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 558
Senast: Roxy
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 898
Senast: Kajsalisa
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 894
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18