Börja med körning

SandraWalle

Trådstartare
Hej, jag är ny här och det här är min första tråd. Jag vill jättegärna testa på/börja med körning. Jag håller på att leta runt på internet efter körklubbar men har inte hittat någon än. Då undrar jag om det är någon som vet en bra körklubb i Uppland som tar emot nybörjare. Tacksam för svar :)

@SandraWalle Hänger gärna också på om någon kommer på något bra. Själv har jag precis börjat köra in min ponny med hjälp av en körtränare men hade ju inte skadat att öva lite på en inkörd häst..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
1 257
Senast: Rikke
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Luff
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka