Sv: Bordskick

Alltså... det är ju lite knäppt men katten har säkert fått bra mental stimulans när den har tränats och det är ju inget dåligt. Men nog förmänskligar kvinnan katten... "she would like to meet Tiger Woods". :eek:

haha:rofl: hel sjukt!:rofl: Ne tycker man ska låta katter vara katter :banana::idea:

Fast att träna dem är som sagt inget fel! Men jag håller med er andra: crazy lady! Känna sig tvingad att förvandla katten till en baby bara för att de riktiga barnen flyttar ut... Det känns inte riktigt normalt. :crazy:

Och hästar vara hästar och hundar vara hundar då eller?

Precis ;):crazy:

Kanske är bra stimulans men jag tycker det går till överdrift i detta fall, men visst, så länge katten mår bra så...
Men som sagt, märklig människa...:crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Usch vilken konstig tant :crazy: :confused:

Det viktigast är ju förstås att djuret inte mår dåligt, fast jag avskyr verkligen hur katter som hundar (eller andra djur för den delen) behandlas som människor/barn, patetiskt! DE mår ju inte bättre av det.
Hoppas ingen tar illa upp, säger bara vad jag tycker.

Senast ändrad av en moderator:

*KL*

Det som störde mig mest var att hon verkar ha satt fast besticket på tassen:crazy:

Usch vilken konstig tant :crazy: :confused:

Det viktigast är ju förstås att djuret inte mår dåligt, fast jag avskyr verkligen hur katter som hundar (eller andra djur för den delen) behandlas som människor/barn, patetiskt! DE mår ju inte bättre av det.
Hoppas ingen tar illa upp, säger bara vad jag tycker.

Som alla dessa hund täcken som finns....:crazy: Har man en naken hund eller en gammal vovve så visst, då kan jag tänka mej att det kan vara bra....men allvarligt....:eek:....Ne som du säger en hund ska få vara en hund och lika så med alla andra djur. Det är min åsikt oxå:smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
423
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
665
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur