C

Cecely

Får jag tävla med sånna istället för järnskor?
Fick höra att man inte fick det, vill dubbelkolla med er också.

Sv: Boots

Är inte tillåtet,om det inte är ändrat precis nyligen.
Vill testa boots men är ju lite krångel när man inte kan tävla med dom.Har du boots på din häst?Undrar hur det funkar.

Det är ju skit med... :(
Jag har ju min barfota nu, har inga boots än men ska införskaffa nästa månad.
Ska köpa boa boots. Fattar inte hur de kan sätta en sån regel. Det är ju bättre för hästen att vara barfota och att ha boots på är ju samma skydd som järnskor.

Aja, jag hoppas att det ändras till nästa år annars kan ju jag lägga ner hela den karriären...

Funderar på att testa såna.Har du lust & meddela mig hur det funkar med dom när du haft dem ett tag?Kan ju pm:a om du vill :D

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Är det någon här som använder floating boots? Jag funderar på att köpa dem till min häst och skulle gärna höra era erfarenheter av dem. ☺️
Svar
1
· Visningar
746
Senast: super
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
827
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama