Boots under chapsen..

F

fancyfree

Vad har ni för boots under chapsen?.. Måste nog köpa nya för mina har ganska breda skaft, funderar på något typ jodphurs liknande?.. Funkar det?

Sv: Boots under chapsen..

Det finns ju Lacer, kängor som passar bra under chapsen. Det ska bli min nästa investering i vinter tänkte jag:love:

Jag tror att L*l´s westernstore har någon modell, men annars kan man beställa dirrekt från USA. Kolla på www.sheplers.com: idea:

Är lite feg för att beställa från utlandet. Har köpt mig ett par dojjer med stålhätta (måste ha det på jobbet) så det får duga under chapsen.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som använder floating boots? Jag funderar på att köpa dem till min häst och skulle gärna höra era erfarenheter av dem. ☺️
Svar
1
· Visningar
765
Senast: super
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
330
Senast: Anna-Bella
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
490
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka