Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hur långt är ett snöre? beror ju på hur många kvadrat det är och hur mycket man behöver snorkla runt.. inte alltid möjligt att få ut alla möbler samtidigt...
När jag skrev frågan om tiden tänkte jag att folk kunde även ange hur stor yta det handlade om...men det hela var bara ett tillägg till själva frågan, så det behöver man inte svara på om man inte vill.
Jag är fortfarande intresserad av hur folk här bonar sina golv. Metod, medel, materiel.
Eftersom jag aldrig bonat golv förut så blev jag nyfiken på hur folk gör. En sökning på nätet gav några olika förslag, så därför frågade jag här. Det finns de som bonar med mopp, andra med maskin. Är det då så fel att fråga nyfiket hur folk gör?
Jag antar att det är skillnad mellan proffsjobb och hemmastädning.
Proffsen som bonar golv mot betalning använder antagligen maskiner och specialmedel för resultat som tål slitaget i offentlig miljö.
Vi som bonar hemmavid gör som"skurgummor" gjort i alla tider. Lägger vax på rena golv. Om man använder mopp eller använder med trasor gör ingen större skillnad tror jag? Själv föredrar jag absolut att göra det på knä för att vara säker på att få det jämnt, och nå alla hörn och kanter.
Kropp & Själ Jag vill ha vetenskap i min hudvård, dvs de ämnen som faktiskt bevisat fungerar för olika saker. Jag vill inte ha parfym, eteriska oljor...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.