Bomlös tråd igen... lista!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Puffis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 840
P

Puffis

Ok, nu har jag sökt på bomlös sadel och torsion och fått fram massvis! MEN: jag skulle vilja göra det enklare för mig och andra genom att be er att här lista upp de olika bomlösa sadelmärkena som finns och ev. hemsida där k´man kan kika på dem.

Skriv namn och ev. information om dem ni vet om. Gärna även egna erfarenheter. Gör det gärna snyggt också, så att det blir lättläst... :)

Tack på förhand! :bow:

Har just haft hemma och provat två Torsion-sadlar. En Trekking och en Dressage. Jag trivdes mycket bra med båda sadlarna och framförallt med Dressage.Jag har beställt och skall köpa en sån. Båda mina hästar verkade trivas med bomlös sadel.

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 277
Senast: lillamy73
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 307
Hundavel & Ras Nybliven bukefalist här! Ber om ursäkt ifall trådar av detta slag inte uppskattas men jag hittade ingen liknande. Jag tänkte be er... 2
Svar
37
· Visningar
4 231
Senast: Eira
·
Övr. Hund Ett av mina första inlägg här på hunddelen av älskade Buke :) Har i dagarna blivit erbjuden av min sambos arbetskamrat att ta över...
Svar
13
· Visningar
4 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka