Kramtizzlan

Trådstartare
Vad kan detta vara? En knöl som sitter på vf armbågsspets! Han hade fått den idag när jag kom. Den liknar och känns som en sån knöl han fått iblad typ på bringan mellan frambenen! Dom har gått ner och försvunnit efter ca en vecka! Antar att han fått en spark. Tror ni detta kan vara samma sak?! SÅg så läskigt ut först... Som om armbågen gått ur led:crazy:
Skall tilllagga att han inte är öm eller halt. Verkar helt oberörd!
Vad tror ni? ÅÅ jag vet inte hur man lägger in bilden!!!

Sv: Böld!?!

Ladda upp bilden på pixbox.se och länka sen. Det är det lättaste.

Sv: Böld!?!

putt.....

Den var helt oförändrad idag! Pratade lite med stallkompiosen som hade sett att dom bråkat en del.... Fråga mig inte varför!
Det hade förekommit en del sparkar o hugg!

Liknande trådar

Hästvård I väntan på Vet. som kommer nästa vecka tänkte jag dela med mig av mina funderingar och se om någon varit med om något liknande. Min...
Svar
0
· Visningar
848
Senast: hep
·
Hästvård Börjar bli väldigt frustrerad över våra problem med strålröta, har aldrig stött på såhär långvariga problem med det förut och skulle...
2
Svar
22
· Visningar
8 869
Senast: Skywalker
·
Hästvård Behöver lite akut hjälp med råd... Köpte en 6-åring för ca 4-5 månader sedan, hopphäst importerad från Polen i årsskiftet till ett...
2
Svar
28
· Visningar
5 999
Senast: Luff
·
Hästvård Min häst har fått som en vätskefylld "böld" vid armbågen på vänster sida. Jag tror att hon kan ha fått en spark där, det är väl ett...
Svar
15
· Visningar
13 360
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna