• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Wobbler
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 151
W

Wobbler

Någon som kan ge mig lite boktips på hästböcker som ni tycker är bra?

Berätta gärna vad dom handlar om m.m.

Tack på förhand!

Några speciella böcker du är ute efter.. :confused: Det finns ju så många olika lixom...tex om dressyr, hoppning, hantering osv....

Typ om hästsvård och skötsel men även böcker om hur man hittar rätt sadel m.m.

Utrustning och hästvård helt enkelt.

ett tips är att kolla i börjes katalogen på deras hästböcker! De har de flesta bra böcker till ett bra pris! om du ska ha en hoppbok rekommenderar jag strömsholm, annars om du vill ha skötsel mm är det nog bäst du väljer själv då det finns ett hav av sådana böcker!

Lycka till!

beror helt å håller på vad du ska ha? hopplära strömsholmsmetoden eller vad den nu heter e jättebra..

billigaste stället å köpa böcker på är via tidninge nridsport. dom har jättebilliga priser + att frakten ingår!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 176
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka