Boende i Strängnäs 29-31 maj

pontiacfarmer

Trådstartare
Japp.... som det låter
nån som har tips på något vettigt ställe.... har ju noll koll däruppe iom att jag är utanför småland... 3 pers varav 1 vill ha enkelrum
någon ??
mvh s

Sv: Boende i Strängnäs 29-31 maj

Vad har ni tänkt er för typ av boende? Tänker om det ska vara hotell, vandrarhem, stuga osv.

När jag ska till en ny stad brukar jag kolla på Booking vad som finns ledigt de aktuella datumen + pris och sedan kolla recensioner på Tripadvisor.

Jag har vänner i Strängnäs och har ibland hjälpt dem skjutsa gäster till olika evenemang. Det finns hotell centralt i staden och även en del stugor. När några av mina kollegor gjorde ett jobb där för några år sedan bodde de på en gård med westernridning en bit utanför staden. De sa att det var trevligt, men man behövde definitivt bil.

Det beror som Eskita skrev också på vad för typ av boende som ni är ute efter.

Finns hotell Rogges, mitt i stan. Sen finns det lite annat runt omkring...
Om ni har bil finns det även fina boenden i Mariefred, ca 15 min från Strängnäs.

Westernstället ligger 5 min med bil från "centrum", riktigt mysigt'n

Blev rogges mitt i stan.... 1 enkelrum å ett dubbelt..näst sista rummet den natten.... vi ska vara på malmby.. vet inte hur långt det är från gamla flygfältet å in ?

mvh stig

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 927
Senast: Zaria
·
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter...
2
Svar
35
· Visningar
5 590
Senast: Philosophia
·
Ridning Jag har ett halvblod född -89, blir alltså 22 nästa år. Eventuellt kommer jag tvingas ställa av henne under 2-3 månader, december till...
Svar
19
· Visningar
2 324
Senast: Ilini
·
C
Hästmänniskan Jag har verkligen PANIK nu .. Jag vet inte vad jag ska söka för ridgymnasium ! Men i början av detta året så sökte vi ju på höstbetygen...
Svar
7
· Visningar
1 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?

Hästrelaterat

Omröstningar