Blött hår

MidnightSoul

Trådstartare
Varför är jag jätte populär hos min katt när jag är blöt i håret? Hinner knappt sätta mig ner när håret är nyduschat förens han är där å ska stryka sig, bita på med mera...

Jag vet inte varför en del katter är så. Jag har en katt som ska slicka på mina ben så fort jag är nyduschad och den andra katten ska alltid in i duschen och undersöka golvet (smaka på det) så fort någon har duschat där. En del katter är bara lite knäpp helt enkelt.:p

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
427
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka