Blödningar..

SpeedyPalle

Trådstartare
Vet inte om jag får lägga denna tråd här, om inte så ta väck/flytta den!

Jag tog ut min hormonspiral den 18/4.
Har varit utan mens under hela spiraltiden, nästan 3 år.

Fick "vanlig" mens 3 dagar efter att jag tagit ut den, sen som vanligt igen efter nästan 4 veckor. DOCK! har jag blödning till och från nu. Ofast inget på morgonen, men framåt sen em, kväll så kommer den...? :confused:

Är det någon som varit med om liknande?
Jag vet att det är väldigt individuellt, men frågan är ju fri.

Även vill jag höra av er som tog ut er spiral, framförallt ni med hormonspiral, hur lång tid tog de innan ni blev gravida?

Sv: Blödningar..

När jag tog ut hormonspiral blödde jag såvitt jag minns inget alls. Blev gravid efter 3 månader (slutade dock i tidigt missfall, men hade nog inget med hormonspiralen att göra)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 410
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar