Blödningar av p-piller

karamba

Trådstartare
Jag har till och från ätit p-piller sen 2011 med ganska långa uppehåll pågrund av försök till barn, nu började jag med p-piller igen för 7-8 veckor sedan och har sedan dess haft småblödningar konstant. Jag började med att äta upp dom sista neovletta pillerna jag hade, när jag skulle hämta ut nya så fick jag abelonelle istället som skulle vara samma sak.

Min fundering är om någon här har samma erfarenhet? Jag blöder hela tiden men klarar mig med ett trosskydd. Jag har alltid kunnat käka p-piller förut utan uppehåll för mens och skulle vilja fortsätta så, men kan det hjälpa att göra ett uppehåll för mensen nu och sen börja med piller igen? Eller ska jag fortsätta äta dom och hoppas att blödningarna försvinner? :banghead: Blödningarna började redan när jag åt neovletta så det verkar inte ha med pillerbytet att göra .

Ring barnmorskan :)

Jag fick lång blödning när jag gick från neovletta till cerazette, inte lika lång som din dock. Sen en dag försvann det och fick inte mens överhuvudtaget, om jag inte slarvade med pillren.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
694
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 806
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Snart blir jag galen. Jag har ätit mellanpiller (Azalia) i några månader men började få blödningar för några veckor sedan (ca 1 månad...
Svar
18
· Visningar
3 024
Senast: zassoo
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 754
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10