Blöder mellan tramdynorna

MsSleepalot

Trådstartare
Det är ju blött ute och det svider i tassarna mellan tramdynorna på min hund. Hon slickar och slickar och det blöder tom lite nu:crazy: Hur får man henne att sluta med det? Blir ju bara värre ju mer hon slickar...:(

Sv: Blöder mellan tramdynorna

fort iväg tillveterinären säger jag!

det därkan bli riktigt eländigt..
min gamla hund är allergiker o får i omgångar rosa hud mellan trampisarna,det gör riktigt ont o hon haltar o slickar..vi kollar tassarna varje dag o mer cortisonsalva så hålls det ishack.

prova nu inte cortison själv utan ta reda på om det kan vara ett svamp-bakterieangrepp,furunkolos eller ngt annat..

thina

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: The Beast
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: ryujaneiro
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 749
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama