blod mellan spenarna

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pigelin73
  • Startdatum Startdatum
P

pigelin73

mitt högdräktiga sto har lite blod mellan spenarna lite då och då. Kan inte se något sår. Hon är väldigt stor om juvret nu, funderade lite på om "spenarna" kanske skaver mot varandra? Vad tror ni?
Undrar lite oxå om ni märker skillnad på hovarna och hur hästarna rör sig i den allra sista delen av dräktigheten, tiden innan fölning?

Sv: blod mellan spenarna

Det kan inte var en broms som bitit henne?
Mina brukar ha nån bloddroppe då o då som kommer efter nån insekt bitit dom, huden är ju tunn där = attraktiv för insekterna.

Min ena är ganska stillsam sista tiden, den andra är mer vild än tam men hon är också mycket mer energisk överlag. Mina brukar vagga fram och gå rätt sakta.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 921
Senast: starcraft
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 853
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 320
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka