Blockera någon på Facebook

Nej det gör hon inte 😂

Är väl oftast därför man inte får ha admins blockade i olika diskussionsgrupper. Men i denna gruppen spelar det nog ingen roll (om det är den jag tänker på).

Det var ju du som lärde mig så ja vi tänker på samma 😂

Låter ju logiskt! Men om admin börjar med att blocka mig som i mitt fall, borde jag blivit utsparkad då egentligen? Jag skriver (och läser) ju extremt lite där nu så det spelar väl ingen roll i mitt fall.

Till tråden: @fio kan man fråga om allt sådant här trots att hon är lite äldre 😇🤣🙏
 
  • Haha
Reactions: fio

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någon möjlighet att ställa in på Facebook så att en viss vän inte ska se det jag publicerar i grupper och som kommentarer till...
2
Svar
21
· Visningar
3 185
Senast: Cattis_E
·
Äldre Kanske världshistoriens dummaste fråga, men vart ska man ställa den om inte på Buke. Är det möjligt att blockera en person på Facebook...
Svar
6
· Visningar
1 799
Senast: Niyama
·
Hästhantering Ber om ursäkt om detta inlägg hamnar fel men är helt ny på denna sida. Jag vet inte hur jag kom in på det hela men de senaste dagarna...
2
Svar
22
· Visningar
4 557
Senast: ridinrank
·
IT & mobiler Går det att blockera sidor och öppna grupper på Facebook, så att man slipper få upp nyheter i tickern om att vänner kommenterat eller...
Svar
10
· Visningar
6 971
Senast: Riley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp