blitt med travare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare raven_82
  • Startdatum Startdatum
R

raven_82

har blivit med travare igen. :) äntligen :D el jag å jag är stallägaren som har köpt sej en fyra åring efter Huxtabel Hornline och zoot suit som morfar. så nu skas licensen plockas ut å träningen har börjat så smått :)

Sv: blitt med travare

har ingen bild just nu...ska ta med mej kameran till stallet i efm. åp fixa några :)

nu har jag fixat lite bilder på hon :)
hon tyckte det var roligare att lukta på kameran än å posa :D
IMGP1713.jpg

IMGP1707.jpg

Hon är jättesnygg :love:
Vilka snälla ögon hon ser ut att ha...
Påminner om Madame K. om man bortser från det vita i Madame K.'s ansikte. :idea:
Blir det start snart eller.... :)

Vad fin hon är! Och passar bra i rött. :d Det är bara att gratulera och önska lycka till i framtiden. :)

/MDusty

jo hon heter madame hon å :) hon har stått nu i åtta månader så har börjat kört igång henne nu i veckan så det e ett tag kvar till start :) men vi kommer :D

tack så mycket :) jo det ska nog bli bra...jo det e tur att hon passar i rött e ju en av mina färger :D

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 238
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 746
Senast: Calmiche
·
Ridning Hej! Jag har en häst med en stor problematik ikring och en lång historia. När jag köpte honom 2004 var han rädd för ALLT, kunde ej ut...
2
Svar
32
· Visningar
6 491
Senast: Woffe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka