Blir så trött!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Stina_91
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 688
S

Stina_91

Vad jag blir trött på min ponny igår när jag skulle ta ut honom i hagen vill han absolut inte gå. Han gör så i bland och det är så jobbigt höll säkert på i en halv timme! något som vet vad man kan göra orkar inte bråka med han i dag med :(

Sv: Blir så trött!!

Vad jag blir trött på min ponny igår när jag skulle ta ut honom i hagen vill han absolut inte gå. Han gör så i bland och det är så jobbigt höll säkert på i en halv timme! något som vet vad man kan göra orkar inte bråka med han i dag med :(

Bra märkliga dom kan va ibland...
Går han ensam ?
eller är dom andra hästarna inte snälla vid han?
Är de andra redan utsläppta?annars kanske det hjälper om nån annan redan har gått ut..?

Liknande trådar

Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
394
Senast: animalasia
·
Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
592
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 050
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 580
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?