Sv: Blir kaniner skendräktiga?
Finns det några andra tecken på att de är skendräktiga? Kan det lixom vara vad som helst som de kommer för sig eller är det några vissa specifika ramar? Jag för står ju att det är typ som med hundar, dom gör iordning och drar ihop en massa filtar och sen tar dom gosedjur och tror att de är deras valpar... alla gör ju inte det men... du förstår poängen.
För min kanin har helt plötsligt bara börjat och kissa i fåtöljen så fort jag tar in henne. hon nosar lite i fem minuter och sen sätter hon sig tillrätta och så kissar hon. Jag får typ tvätta två par byxor om dan för att hon gör det verkligen varje gång. jag är bara lite konfys och försöker ta reda på orsaken. eller kan det helt enkelt vara så att hon inte vill vara inne och att hon då kissar för att hon vet att då får hon komma ut? är funtade så kaniner. Men det lustiga är att hon har börjat med det ganska nyligen och jag har ändå haft henne nu i nästan 1 år.
Oj nu märkte jag att jag svävade iväg på nåt annat här men jag tänkte bara fråga om det kan ha nåt med skendräktighet att göra?