Blingade pannband

Freazer

Trådstartare
Vill köpa nytt pannband, helst med lite bling men vet inte riktigt vad jag vill ha så söker inspiration. Finns det någon som vill lägga ut bilder på sina snygga pannband? 😇

809BA5AA-4788-4826-8A08-CD08C475FF0B.webp

@nightcrawler
Vad är det för färg på ditt? Rosé?
@Fiorano Pannbandet från SD tilltalade mig mkt, gillar stort och blingigt😁 Är det med såna knäppen på sidorna?
Champagne delight heter färgen. Finns tyvärr inte längre. Men det finns i Rose. Jag har även White crystal. Den är åxå från crystal-crown. Och en med Crystal Crystal AB från Kyro. Den är varannan regnbågfärgad cristall och varannan vit.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: dukie
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 498
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte...
2
Svar
29
· Visningar
1 370
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 115
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar