*Blinga till det*

CiaAn

Trådstartare
Har i många år varit sugen på att skaffa mig ett rundsytt träns. Nu har jag äntligen skaffat ett - fast pannbandet känns så tråkigt och intetsägande. Då min dam inte har så mycket till pannlugg, ville jag göra pannbandet mer intressant...
Efter lite klurande hittade jag ett halsband med lite lagom glitter och gull på. Detta plockade jag isär och monterade på pannbandet.

Vad tycker ni om resultatet??

I1313016W718H539V20080802T195500Z.jpeg

Jag har en aachen grimma till också, den är fin och lagom bred och mjukt fodrad. Det blir nog tillfälle att ha den längra fram. just nu är det remonten som vi trivs bäst med :D

I1313015W718H539V20080802T195500Z.jpeg

I1313017W718H539V20080802T195500Z.jpeg

Om jag skulle få för mig att starta någon liten lätt klass på klubb/lokal nivå... får jag rida med ett sånt här pannband då??

Har även "blingat till ett marinblått Shabrak genom att sy fast små fina "silver glitter2 pärlor på lite i hörnet...
Har ju ingen dotter (två söner) så då får Rosea bli lite extra glitter och gullig. äve om hon är en tuff tjej ....

Mvh
CiaAn
Som får ridabstenens när lilla dockan går på bete (inte rids, men har löshoppat och varit med och badat i sommarhettan:crazy:.)

Sv: *Blinga till det*

Kom igen och visa bilder på hur ni själva har satt guldkant på ERAN tillvaro.
Visa hur ni har BLINGAT TILL DET!
:D

Tackar på förhand.
CiaAn

ja du får tävla på det pannbandet då undersidan är av läder.

Well, I'm a real sucker for Bling...
3d-sautille.gif

hedwig_flowerchain.JPG

hedwig_080405.JPG

Senaste superblinget...
th_os_pannband.jpg

Åkabortochvarafingrimma...
hedwig2_080210.JPG

Såg ett par dressyrstövlar i Falsterbo med lite bling på som jag bara kan drömma om...
3d-coeurs-yeux-langue.gif
De sålde skräddarsydda frackar och kavajer också. Någon annan som såg dem!

Ditt pannband är förresten jättesött! Tror hon även skulle vara fin i ett svängt!

Senast ändrad av en moderator:

Hedwig, Det första pannbandet - med blommorna, det är ju så otroligt snyggt - älskar det :love:
Din häst är verkligen jättefin, sån härlig pannlugg - det är något som jag saknar på min lilla Pålla. Hon har ju bara några strån och tun bångstyrig man som har för vana att göra som den vill.

Grimman :love::love:

Visst vet din gumma om att hon är vacker - "se på mig, jag är primadonna" tycks det stråla om henne.

Tack för att du hängde på tråden :D:bump:

mvh
CiaAn

åh, vad fint det blev! :love: duktig du är :bow:
sen tror jag hon skulle vara supersnygg i svängt pannband också :d

/aprilia som har en pålle med enorm pannlugg = inget blingbling syns :(

Hedwig jobbar just nu på att minska ner sin fina pannlugg...:mad: Proppar den full med kardborrar varje dag så den är nog flera cm kortare :cry: Blir lite bättre om jag kommer ihåg att fläta den...vilket jag just kom på att jag glömde idag..:eek:

Personligheten stämmer väl:D Min tränare brukar säga att om Hedwig kunde prata skulle hon inte säga "Hej" när hon kom in i ridhuset utan: " Jag är här nu...":angel:
Visst är grimman galet snygg!:love::love: I love it!

Har i många år varit sugen på att skaffa mig ett rundsytt träns. Nu har jag äntligen skaffat ett - fast pannbandet känns så tråkigt och intetsägande. Då min dam inte har så mycket till pannlugg, ville jag göra pannbandet mer intressant...Efter lite klurande hittade jag ett halsband med lite lagom glitter och gull på. Detta plockade jag isär och monterade på pannbandet.

Vad tycker ni om resultatet??

I1313017W718H539V20080802T195500Z.jpeg

lite pannlugg? jag skulle vara glad om min hade så mycket :D undra hur jag ska få ihop en knopp. jag har provat den bli bara ful o mini.

hur blir din pannluggsknopp?

hur blir din pannluggsknopp?

Hade inte någon bra knoppad bild.. bara en ridbild. Med knopp i pannluggen:

I1174749W718H539V20080608T191348Z.jpeg

det går bra att knoppa :D

Här är ett annat lite småblingigt pannband:
I767660W718H539V20071227T101201Z.jpeg

Här är ytterligare ett (samma som på "knoppbilden")
I1144332W718H539V20080527T061653Z.jpeg

Dimonds are girls best friends...

mvh
ciaAn

Kom igen och visa bilder på hur ni själva har satt guldkant på ERAN tillvaro.
Visa hur ni har BLINGAT TILL DET!
:D

Tackar på förhand.
CiaAn

Ni har väl sett att det finns bling-ridkläder :angel:

Ni har väl sett att det finns bling-ridkläder :angel:
Ja men jag vet!! :eek: Men av någon oförklarlig anledning hävdar min dearly beloved husband att jag inte behöver mer ridkläder eller grejer till Heddis...
oups-pardon-9877.gif
märkligt..vi som gillar att vara fina.
minifille1.gif

Ja men jag vet!! :eek: Men av någon oförklarlig anledning hävdar min dearly beloved husband att jag inte behöver mer ridkläder eller grejer till Heddis...
oups-pardon-9877.gif
märkligt..vi som gillar att vara fina.
minifille1.gif

Såg ett par jättesnygga ridbyxor med bling bak på ena skinkan, så läckra:d:d Det du
gros-clin-langue.gif

Jag tror att jag har sett dem...satt på en bekant som hade shoppat i Falsterbo...vill också ha!:mad:

eurostar hade både fleecetröjor och ridbyxor med bling i höst- (vår?) kollektionen förra året :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka