Blev ingen första gång för mig och mitt sto

mag

Trådstartare
Hon kastade i natt, och tiden stannade här hos oss, vet inte hur jag ska gå vidare nu. Ett ljuvligt litet sto föl som kom 2 månader för tidigt. // Maggan

Sv: Blev ingen första gång för mig och mitt sto

Gud så tråkigt!

Hoppas ni vågar prova igen och det går bättre då!

Usch vad hemskt. Jag vet precis hur det känns, hoppas allt är bra med stoet.

Kramar om!

usch aldrig roligt när det blir så och hoppas mamman mår bra med. :( Tröstkramar

Gör ont i hjärtat att läsa detta men hoppas att du vågar betäcka igen.:cry:
Jag förlorade mitt 4-månaders föl förra året och väntar nu bara på att tiden ska gå så jag kan betäcka snabbt.
Våga se framåt,det gör så jäkla ont,tro mig, jag vet hur det känns i eländet men det blir bättre!
Håller tummarna för er!!!:love::idea:

Nej, fy vad tråkigt :(

Det enda man kan säga är att det är naturens sätt att tala om att inte allt stod rätt till *kram*

Hoppas du vågar betäcka igen.

Usch, vad hemskt. Tröstkramar.

Ja nu sitter jag här mitt i natten, kunde iallafall sova några timmar. Herregud vad jag vill haft detta föl....Hon var så söt. Samtidigt är jag ju glad över att "mamman" mår bra och är som vanligt...men som sagt, jag hade verkligen sett fram emot detta...Tack alla som bryr sig //Maggan

beklagar, hände mig förra året.
Tur att fölet kom ut alla fall. Det gjorde inte mitt stos...

Jag lider verkligen med dig! :cry:

Som tidigare sagt, hoppas att du vågar försöka igen. Detta är ju den största fasan för oss som väntar. Man vill ju att allt ska bli som i drömmen.

Många tröstkramar!!!

Beklagar. Inte roligt när man väntat så länge på fölis o så går det så där.
Hoppas stoet mår bra.

ja sånt är inte kul. men jag skickar tröstkrammar å mycket kärlek till både dej å stoet.

Nej, vad hemskt:( Jag har också varit med om det. Mitt sto fick en hingst och han var dödfödd, stoet gick hela tiden ut. *tröstkramar*

Senast ändrad:

Detta var ingen rolig läsning... Aj, vad jag lider med dig:cry:!

Hur har mamma sto tagit det?

*tröstkramar* hoppas att du kan finna ork och lust att försöka igen, är verkligen ledsen för din skull...:cry:

Jo då vi går vidare, men helgen har varit bedrövlig. Hade så stora förväntningar och vi gladde oss så mycket, men men så här är livet ibland.
Caladora mår bra, fast hade feber igår och har fått insatt antibiotika. Feberfri nu och som vanligt. Jag vågar tom. tänka på ombetäckning...

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Piaff
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 016
Senast: Freazer
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Shaggy
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka