blanksidor

B

Bonzaij

Min dator har förtillfället blivit väldigt keff.

För när jag se in på vissa sidor, laddas först sidan lite, men sen blir den helt blank, och så kommer man inte in på den.

Vad kan det bero på? Det är väldigt jobbigt, eftersom vissa sidor behöver man verkligen komma in på.


Tack på förhand.
 
Sv: blanksidor

Bara en tanke - har du nån brandvägg? Det kan strula till det ibland, just så att vissa sidor inte laddas som de ska...

Sedan är jag inte nån vän av SP2 till XP, det strulade på sambons dator en del, framförallt med Java... I SP2 finns väl en brandvägg inbyggd? Kan gissa att det också kan strula till det?

Mvh Cissi
 
Sv: blanksidor

ja, brandvägg har jag.
Funderar på att ta bort den, då jag vill kunna skicka arbeten och liknande saker snabbt över msn (och kunna tanka musik ;))

Men jag kan ju alltid testa.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
945
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
742
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp