Blanda halmpellets och torv?

Sv: Blanda halmpellets och torv?

De har tydligen ingen återförsäljare i Värmland :(

Jag koper fran en tjej i Lindsfors.. lite langt men jag kan mota henne i karlstad och hamta.. 8 pasar a' 16 kg for 600 kronor.. Kan formodligen fa det billigare men hon hade det sa jag provar just nu.
Har tankt att leta efter foretag och bestalla pallet Hos den har tjejen ar en pallet 4300 kronor och 58 pasar. Raknat som arsforbrukning for en hast.. OM man har en elvisp som jag har lol..

Om du vill ha numret till Sofia lat mig pm mig och du kan prata med henne sjalv.. Skall jag till stan och hamta sa tar det ju inte lang tid att svanga forbi Tolita pa vagen hem.. eller mot mig upp vid Tolita korset (vid baptistkapellet). Maste nog aka in om 14 dagar for en lass ....

Jag har redan köpt från halmpellets.se 50säckar. Får väl se om jag provar annat märke nästa gång. Men jag skulle gärna vilja ha hennes nr. Har du någon mailadress till henne?

yep vill sanda till dig i pm senare. skall ga in och titta pa halmpellets.se ocksa.. var det levererat till dig hemma? jag har ju plats att forvara inne sa kan ju egentligen bestalla en pallet.. men kan inte hamta utan det blir leverans.. men sander pm..

Liknande trådar

Hästvård Har försökt söka men hittar inte riktigt svar på min fråga eller snarare lite olika svar:crazy: Räknar som en idiot på alternativet...
2
Svar
28
· Visningar
7 571
Senast: moon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka