Blåbärshoppning Stockholm

Itrahil

Trådstartare
Är det någon som vet någon som anordnar blåbärshoppningar under hösten? Gärna nära Vallentuna/ Täby men alla förslag är välkomna!! ;)

Sv: Blåbärshoppning Stockholm

Lättast brukar de vara att finna olika varianter på bärhoppningar, CLear Round och Pay and Jump efter och innan den huvudsakliga tävlingssäsongen är över, dvs sen höst och tidig vår.

Förr var olika varianter på bärhoppningar vanliga på Vallentuna Ridskola/Vallentuna Ridklubb, men mycket av det försvann när ridskolan inte längre har klubbtävlingar tillsammans med privatekipagen.

Täby galopps ponnyklubb har en tävling med Clear Round från 40 cm den 29 september + LD. (Det finns ledklass med "mycket låga hinder" också.)
Klubbben har anläggning i Angarn, Vallentuna http://tabygaloppsponnyklubb.se/

Täby ryttarcenter har haft träningstävlingar ibland på fredagskvällar men vet inte om de ska fortsätta med det.

Fornboda i Upplands-Väsby brukar också ordna Pay and Jump om det är ok.

Rimbo ridklubb brukar regelbundet ordna klubbtävlingar/Clear Round, men har inte lagt ut några datum för hösten än. http://www.rkrr.nu/

Liknande trådar

Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
381
Senast: FrDrake
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Med en knapp månad kvar tills Longines Global Champions Tour landar i Stockholm 28-30 juni har nedräkningen börjat på allvar...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Gunnar
·
Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 172
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 280
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.