Biofarmab eclipse blåspray?

BiMi

Trådstartare
Hej skulle häromdagen köpa en flaska blåspray på granngården men dom sa att dom inte haft det på länge.
Tänkte då att det finns väl någon annanstans men ser på deras hemsida att det inte finns där heller!
Någon som vet varför?

Sv: Biofarmab eclipse blåspray?

Jag har en vän som har en ridsportaffär dit jag nyligt for för att handla blåspray. Då berättade hon att hon försökt köpa in det, men att det inte fanns, utan det var "aluminiumspray" som var alternativet.

Googla Blåspray så kommer det upp webbutiker som har. Bla en som har en som bara heter Blåspray Till Häst. Just denna köpte jag på Granngården för ca ett år sedan så vet inte varför dem inte har den nu, men den är bra och har hjälpt mig med sår som inget annat biter på denna sommar...

Tack! Kl Vet att Emin har haft en liten flaska som var gul som hette samma men den var inte lika bra.
Efter som den inte finns hos tillverkaren så verkar dom ha slutat med den, synd för den är jättebra.
Ska googla få se om jag kan hitta och köpa upp mig på några, dom räcker ju ganska länge har haft min i två år tror jag.

Den första har jag sett på granngården men inte den andra. Ska kolla vad dom innehåller nästa gång.
Har beställt på nätet, hittade en som hade fraktfritt och bättre pris än vad granngården hade så bör klara mig några år.

Liknande trådar

Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
543
Senast: CarEr
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
592
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
721
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
740
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Jag kunde köpa en hund
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31