Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Brun flaska från Emin? Jag tyckte det var bra, hade det som extra tillskott när jag fick hem en kuse. Körde en flaska. Bra därför att det var hyfsade värden av de vitaminer jag för tillfället eftersökte.
Jag har ingen erfarenhet av Bio vimin... men jag bara måste skriva...
Jag tror att många inte vet varför dom ger ett visst tillskott.
Dom har bara hört att det är bra eller fått det rekomenderat av någon (som kanske inte riktigt vet vad det är dom talar om eller har en aning om vad hästen äter eller dess behov).
Det finns tex dom som tror att bara du ger E-vitamin så "får" hästen muskler eller att man måste ge B-vitaminer för annars blir hästen matt i pälsen och blir dålig i magen eller att sånt som tex tokosel är bra för alla hästar i alla tillfällen (utan att veta de riktiga behoven så ges en "slumpmässig" mängd).
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.