Billigaste passet?

Sv: Billigaste passet?

Beror nog lite på om du vill ha stam eller inte i passet och givetvis vad det är för ras på hästen.
 
Sv: Billigaste passet?

Asrp reggar inte såna ponny längre.. WelshPartbred, måste fadern ha godkänd licens.
Alltså återstår endast SH.
 
Sv: Billigaste passet?

Ska du registrera utan stam är det bara SH som gäller. Det går inte att registrera utan stam i ASRP eller som welsh partbred.
 
Sv: Billigaste passet?

Pappan är godkänd welsh på den ena och icke godkänd på det andra fölet. Vad kostar passen?
 
Sv: Billigaste passet?

SH tog 1000 kronor + 25 eller 50 kr för frakt för något år sedan vill jag minnas. Då hade jag full stam på hästarna men de gick som "specialras". Samt att chipning, konturdiagram och DNA inte ingick i det.
 
Sv: Billigaste passet?

Är fadern godkänd welsh med licens ska du självklart regga fölet som PartBredWelsh, du får ju möjlighet att deltaga på alla Welsh och SPAF's arrangemang, utställning, 3års test, kvalitet, ungponny championat osv.
Modern kan vara okänd.
Fölet efter ej godkänd hingst finns bara alternativet SH i Sverige. Det fölet är tyvärr utestängt från alla aktiviteter som SPAF anordnar, men kan ju bli en bra tävlingshäst eller kompis ändå.
 

Liknande trådar

Avel Har klurat lite på om denna hästs färg, hon verkar ha fått mer grå/vita strån varje gång hon bytt päls. Svansen var väldigt vit redan...
Svar
12
· Visningar
1 626
Senast: Fiorano
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 635
Senast: Wille
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 805
Senast: mars
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp