Billiga skydd?

norpan85

Trådstartare
Finns massa trådar om skydd jag vet,...Men någon som har tips på några bra billiga skydd att ha i terrängen på frambenen?? Har bra skydd bak men har endast vanliga senskydd i läder fram å vill gärna ha några som täcker lite mer. Vill inte lägga ner så mkt pengar på dom då det inte är till min egen häst och tävlar inte han så ofta.
*attans att jag sålde mina NEW :crazy:

Sv: Billiga skydd?

Vill inte ägaren skydda sin häst då? Jag köpte NEW-skydd till min ponny trots att det inte är jag som tävlar.
Nåja, har du letat begagnat? Jag hittade mina skydd begagnat, runtom för 600 kronor plus frakt. Använda ca fem ggr men såg nästintill nya ut.

Jo men grejen e att det e en ridskolehäst...tror inte dom e så intresserade av att köpa så dyra skydd för att jag ska tävla han...men vart hittade du dina begagnade??

du kan kolla på blocket, på annonsdirekt och på hästnet. har sett att där dyker upp begagnade skydd då och då.

Okej, mer förståeligt.
Jag hittade mina skydd här på Buke :)
Du kan prova Novalis förslag och om du vill kan du också prova med Tradera. Och så Buke förstås.
Tänk på att söka med lite olika "stavningar", t.ex. 'new' och 'n.e.w'.

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
2 015
Senast: Guldaskig
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 495
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?