Billiga mineraler

Lycanthrope

Trådstartare
Jag har svårt att hitta prisvärda mineraler.
Vill ju inte ha något billigt där det saknas massor, så man ändå behöver köpa mer. Men ändå något som är billigare än de jag hittat.
Köpte algmineraler nu som verka billiga, tills det visade sig hur mycket man skulle ge av dem! :eek:

Så hit me tips, tack :D
 
Sv: Billiga mineraler

Ett "tråkigt" men hett tips är att skicka in en analys på det grovfoder som din häst äter.
Jag behöver i år inte ge några mineraler alls då allt fanns i rätt mängd och rätt förhållande i mitt foder. (Ca, P och Mg) Men det vet man inte innan man analyserat det!

Billigare än så blir det inte :D noll kronor till mineraler.
 
Senast ändrad:
Sv: Billiga mineraler

Jag tror att jag betalade 395:- EXKLUSIVE moms, alltså knappt 500:- för en analys.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 432
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 708
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
653
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
644
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Aggressiv/rädd hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp