Bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det jag saknar mest utan haflingern är att tryggt bege sig ut i skogen i full fart med bara henne💕

Idag ett lite kliv närmare med denna stjärna, 4 år gammal o idag skrittade vi av själva ut i skogen 🤩

IMG_9869.jpeg

Din oktober ser ut som vår september 😅 Nu har vi kommit in i den mindre trevliga delen av hösten här uppe i norr. Dvs, regn, blåst, mörker och allmänt höstrusk 😅 Hoppas snön kommer tidigt i år!

Det regnade lite mär vi var ute men jag tycker det är mysigt 😍
Blåser gör det mer eller mindre jämt här.
Men var 12 grader varmt, så skönt!

Cool håller koll på älgen som sprang in i skogen när jag kom och skulle ta in honom. Den var inte ett dugg farlig när den gick bredvid deras hage och betade, men när den sprang och gömde sig blev den fruktansvärt läskig och det var en oerhört upprörd häst jag tog in. Stressbajsade flera gånger inne och hoppade till för minsta lilla 😅
En timme senare spanar han fortfarande efter den men har lugnat sig i alla fall och var riktigt fin på töm… hästar! 🙈💕

IMG_7065.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Snart är det jul och jag är på jakt efter böcker åt min 4-åring. Det vi är ute efter är böcker med illustrationer. Där det händer...
Svar
15
· Visningar
277
Senast: Badger
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 043
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
2 893
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
33 34 35
Svar
691
· Visningar
43 411
Senast: Scata