Bildtråden

IMG_6167.jpeg

Grimskaftet sitter inte fast på andra sidan men Wizja anser att det är väldigt stängt och går inte längre fram än på bilden. Är dörren öppen utan grimskaft så skulle hon nog gå ut (jag har stoppat henne när hon kliver över dörrkanten)
 
våran 4 åring, köpte ponnyn i slutet av maj i år och är så otroligt snäll och mysig. Han är trygg i nya miljöer och inte rädd för vare sig stora eller små fordon och älskar att komma ut och promenera på nya ställen.
 

Bifogade filer

  • IMG_5094.png
    IMG_5094.png
    264,8 KB · Visningar: 55

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
797
Senast: swemale
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: Snurrfia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 858
Senast: gammalek
·
Mat Min mage gillar att jag får i mig blåbär, men jag tycker inte det är så gott att bara äta dem rakt upp och ned eller i fil eller...
Svar
10
· Visningar
438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp