Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

+ mackan + Pontevecchio + Lavinia -- tack, vad kul att ni också gillar dem. :)

Mackan och Lavinia, haha, oops! Hon är faktiskt en dressyrhäst med ren dressyrstam! Är vi förlåtna? ;)

Jag menade inlägget som mkt uppmuntrande och hälsosamt på just dressyr forumet ;) :)

Galet snygga bilder på din alldles underbara häst! Får mig nästan att ångra att jag sålde mitt Daminobarn... ...och så blir jag irriterad för att vi inte den här sommaren heller tagit oss till stranden:(. Finns en jättefin strand några mil bort som man får rida på. Är ju det att man får köra dit vilket är lite av ett projekt.

wow (som alla andra också skrivit). Jag vill också!!! Var finns det så där fina stränder som man får rida på i Sverige?

Ytterligare ett wow, vilka härliga bilder och så avundsjuk jag blir! Undrar också hur jag kunde flytta från en sån där fantastisk stand i Lomma till Norrland..

Fantastiska bilder!! Ser så galet roligt ut :D

Fiorano: Vilken strand är det? Har bott här i hela mitt liv men hittils inte hittat någon strand som man faktiskt får rida på utan sura miner :D

Åh, stranden i Lomma, den är ju fantastisk att rida på... *nostalgi*

*kl* Får jag lov att presentera min nya kärlek Pricken nu när det äntligen är officiellt, färdigbesiktigat och betalt?

Mina damer och herrar, världens sötaste tvååring:

DSC_0478.jpg

DSC_0455.jpg

Ja, jag är kär...

DSC_0429.jpg

Jättefin blick! Hästarna i hagen till vänster om er verkar hålla med dig...:p

Vad har du för stam på skönheten?

Haha, ja, polarna höll koll så jag inte var dum mot grynet. :D

Lamborghini - Sir Caletto

Fantastiska bilder!! Ser så galet roligt ut :D

Fiorano: Vilken strand är det? Har bott här i hela mitt liv men hittils inte hittat någon strand som man faktiskt får rida på utan sura miner :D

Aldernäset på Alnön:). Ser bilder på lite olika bloggar jämt därifrån tycker jag:p.

Vilka underbara bilder! :love: Ser ut som en lyxigt hästmagazin! ;):D

Och ni är lika eleganta, han är långbent och du håller benet lite chict på första bilden! :p:p

Haha, önskar jag kunde säga att jag gjorde det med vilje, var nog mer att jag fångades i farten, men det blev ju ganska käckt. :D

hOn är långbent - måste markera det eftersom det är första ggn i mitt liv jag frivilligt valt ett sto som kompis, ända sedan ridskoletiden har det varit uteslutande valacker så känns som ett trendbrott... ;)

WOW! :love:

Dom 4 hade jag förstorat och haft i vardagsrummet över soffan om jag var du! Eller på en egen hedersvägg om det finns plats! :love:

Tänk att få ha så fräcka bilder på sig och sin häst, det hoppas jag att jag får uppleva med min donna! :love:

kan bara hålla med :)

Hur går det förresten med din Vogue, hon var väl lite knackig?

Fantastiskt fin hon är din häst!!!:love::love:

Patricia:
Han är så fin din gentleman!!! :love:
Jag hoppas min lilla kille kan hålla sig så fräsch som din när den tiden kommer!! Respect!!:up::up:

Peak:
Urhäftiga bilder och jätte fin häst!!:d Blir lätt avundsjuk..:bump:

Vilken sötnos! Och vilken härlig bläs, som en kaktus med taggar och allt :D

Vilken liten pudding! :love:

Men du har kvar Battis och detta är en påläggskalv eller?

Super, supercassie, Andrea1, karini, Amanda_F, mysboll, Fiorano, Vouge, Martina_M, Flixon, mooi, Hedwig -- Det gör mig glad att bilderna uppskattades, tack! :)
Bor i Skåne, dock på fel ställe, så vi får också lasta djuren och köra till stranden på västkusten. :)

Haha, jag tänkte väl att jag inte drömt att du var en valackperson (själv har jag fått ge upp idén om att jag är det... för många ston i mitt liv).

Hon är verkligen supersöt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 343
Senast: doppler
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka