Bildtråd: Träns!

Josefiine

Trådstartare
Jag är på jakt efter ett nytt träns till min pålle, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha.
Jag tänkte att man kanske kunde få lite inspiration från en bildtråd!

Så... in med en massa foton på era träns! ;)

:bump::bump::bump:

Sv: Bildtråd: Träns!

hittade ingen bättre bild, men så här ser vårat ut

32736886.jpg

*Off topic*

Åååh, Bett nr 2 från vänster behöver inte du egentligen och vill egentligen sälja det till mig!!! *nickar uppfordrande*

(Och behöver jag påtryckningsmeddel för att du ska förstå att det är det du
vill, så traumatiserade du mig med din avatarbyte.... :devil:)

:angel:

Haha, njao....förvisso har jag MASSOR av grejer till salu just nu, både utrustning och showkläder (tipsar ogenerat alla å det bestämdaste) men inte just det bettet..... sorry :D

Bilder på huvudlagen vi använder

(enöras)
IMG_2517.JPG

(två silveröron)

32737987.jpg

(enöras)

32513417.jpg

(showhuvudlag med två silveröron)

32737988.jpg

(rundsytt med två silveröron)

31317650.jpg

kl

Jag har tre träns, alla enkla och inte särskilt uppseendeväckande, som jag vill ha det. Ett tvåöras med flätade öron och detaljer på sidostycken.
tvaoras.jpg

Ett helmönstrat ( utom käkremmen ) mörkbrunt.
monstrat.jpg

Och till sist ett enkelt brunt med vita sömmar och snabbknäppen. Ursmidigt.
knappe.jpg

Åh vilken bra tråd!

Jag är också på jakt efter nytt träns, då min herre verkar vara alldeles för bred om skallen för vanliga pannband :)

Jag är på jakt efter ett shysst brunt två-öras som helst inte kostar skjortan... hojta gärna till om ni vet var det finns, jag tycker jag har letat överallt men är antingen för kräsen eller för fattig :o :p

När du leder hästen så kan inte bettet råka vända sig och så är det ju en "säkerhetåtgärd" om hästen skulle få panik och du måste vänta runt den i en tygel, du trillar av och fastnar i en tygel etc. att bettet inte ska åka igenom hästens mun. Det är så jag uppfattat det i alla fall.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
680
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
962
Senast: Kakis
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka