Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är på jakt efter ett nytt träns till min pålle, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha.
Jag tänkte att man kanske kunde få lite inspiration från en bildtråd!
Haha, njao....förvisso har jag MASSOR av grejer till salu just nu, både utrustning och showkläder (tipsar ogenerat alla å det bestämdaste) men inte just det bettet..... sorry
Jag är också på jakt efter nytt träns, då min herre verkar vara alldeles för bred om skallen för vanliga pannband
Jag är på jakt efter ett shysst brunt två-öras som helst inte kostar skjortan... hojta gärna till om ni vet var det finns, jag tycker jag har letat överallt men är antingen för kräsen eller för fattig
När du leder hästen så kan inte bettet råka vända sig och så är det ju en "säkerhetåtgärd" om hästen skulle få panik och du måste vänta runt den i en tygel, du trillar av och fastnar i en tygel etc. att bettet inte ska åka igenom hästens mun. Det är så jag uppfattat det i alla fall.
Kläder & Bli fin
Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.