Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bifogar lite bilder från träningstävlingen i lördags. Magic`s första tävling och Jonas andra tävling i Showmanship at halter. Allt gick lugnt och sansat till och jag är riktigt stolta över dom.
Tog en tur med tanten idag, första gången lite mer seriöst på typ 6 månader och det märks knappt att hon bara lallat i skogen. Bortsett från lite konditionbortfall var det precis som att rida henne under tävlingssäsong
Kropp & Själ
Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Hästnyheter Sorry, ridsport är inte för alla.
Den största orsaken är pengar.
Det är få som har råd med egen häst.
Även ridlektioner kostar ganska så...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.