Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och här kommer några bilder på mig och Mourven idag Nu blev det mest att åka häst, då knähög snö inte direkt inbjuder till så mycket finlir.
Nu kommer jag väl bli halshuggen av vissa (som vanligt...), men vi har börjat mot levaden så smått, och även om han inte är riktigt stark att göra en bra levad riktigt än är vi på god väg dit!
Och jag har en häst som gör otroligt söta miner i piaffen, när han tar i för allt han kan Det låter en del också, då han stånkar och frustar och pustar.
Första bilden på Snoddas för i år. Dock inte jag som rider
Han gör det han är bäst på, att charma hästrädda tjejer
Min kompis, som är fruktansvärt hästrädd hade bestämt sig för att hon nån gång i livet skulle kunna rida en häst själv 50 meter.
Och självklart ställer Snoddas upp när det handlar om att förverkliga nåns mål om dom inte är mer avancerade än så. Sen, om inte mitt ögonmått är helt fel tror jag blev det bra mycket längre än 50 meter...
Får återkomma med bilder där jag är med då jag har lyckats dra med mig en fotograf
Här kommer en bild på min farbror, som blir hela 17 år i år. Gammal och klok skulle man kunna säga men nej, inte riktigt ännu.
En bild i snön blir det från oss. Tar nog ett tag innan jag vågar visa mer seriösa bilder bland alla er duktiga!
en bild från en dag då vi hade jobbat med lite arbete från marken. -18 grader men pigg o glad pålle! kan ju tillgäggas att jag inte var lika pigg
hoppas på att kunna bjuda på lite ridbilder snart!
Ett försök till sluta i trav. Idag var det mycket svårt.
Hästen är en snart 6 årig vallack som jag inte kommit igång med träning på töm med förrän ganska nyligen. Sidförande och öppna började vi med i höstas ordentligt och haft ett lång upphåll och i veckan fick jag för mig att jobba lite ordentligt i skritten, börja med slutan och vips gjorde vi det i trav också. Såklart är ingenting perfekt, långt ifrån! Och vi är fortfarande på vi provar oss fram stadiet. Men jag tror att han snart kommer klara det galant! Han är rolig att jobba med och framför allt så försöker han verkligen hela tiden att göra rätt. Vilket också kan bli jobbigt då han ibland slår knut på sig själv och i huvudet för att han inte förstår vad jag menar.
var i ridhuset och longerade min ponny idag. gick helt OK, tränade på - och börjar hitta lite koll på bogarna i högervarvet som är spänt och dannt efter en skada men än är det en bit kvar. / kompis emeliemadicken
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Kläder & Bli fin
Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.