Bildskärmsinställning??

Cattis_E

Trådstartare
Hej allihop!
Jag har ett problem som jag tror har med bildskärminställningen att göra.
Det är nämligen så att jag fått formatera och installera om min laptop (Dell inspiron 4150) efter ett sasserangrepp.
Allt verkar fungera som det ska nu i alla fall och viruset är borta.
Däremot har jag ett problem som med bildskärmen. När man bläddrar på sidor som har rullister "blinkar" bildskärmen när man bläddrar ner eller upp med rullisten.
Någon som varit med om något liknande?

Catrine som är glad att datorn överhuvudtaget fungerar igen
 
Hmm. Ringde Dell support och de skulle skicka en ny drivrutin. Hoppas att det ska fungera men jag vill gärna veta mer om era erfarenheter i alla fall..
 
Det låter som att datorn inte kan utnyttja de acceleratorfunktioner som finns i grafikkortet. Förmodligen har du missat att installera någon drivrutin, eller så har du inte gjort alla de inställningar som behövs.
 
ok. Jag håller på att installera de drivrutiner som Dell- support skickade till mig och hoppas det ska lösa problemet..
 

Liknande trådar

K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är...
2
Svar
22
· Visningar
2 645
Senast: maria85
·
IT & mobiler Finns det några snälla dataexperter här? :crazy: Hur sjutton formaterar man om hårddisken och installerar om XP på en Dell (Dell...
Svar
10
· Visningar
1 120
Senast: Skogstokig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp